dinsdag 10 juli 2012

Hoe kan ik mijn mening over een boek op deze blog plaatsen?

Wil je graag je mening delen met andere juryleden?

Ga naar deze pagina.
Klik op de titel van het boek dat je net gelezen hebt,
en vervolgens krijg je naast de cover van het boek ook een korte beschrijving.
Onderaan deze pagina kan je dan in het witte vakje zelf een reactie plaatsen.
Bij 'Reageer als' kies je 'Naam/URL'.
Vul je naam in het vakje in en klik op 'doorgaan'.
Dan klik je op 'reactie plaatsen'.
Nu moet je nog een woord 'overtypen' (dat noemen ze 'woordverificatie').
Klik nogmaals op 'reactie plaatsen',
en iedereen kan jouw mening over dit boek lezen.
Hou het wel netjes en beleefd.

2 opmerkingen:

  1. hallo,ik ben mats en ik ben nu de kjv blog aan het verkennen
    groetjes mats

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!Mijn boek is echt top!Ik kan niet stoppen met lezen!;-)

    BeantwoordenVerwijderen